Geen producten (0)

 KLACHTENAFHANDELING 

 

Klachten?

 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij U vriendelijk om uw klacht aan ons kenbaar te maken. Dit kan per e-mail, via onderstaand klachtenformulier, per post of telefonisch.

Wij zullen uw klacht altijd bekijken en proberen tot ieders tevredenheid op te lossen.

 

Onze gegevens:

OUTLETshop-online

Eloystraat 65

6166 XN  GELEEN

E-mail: info@outletshop-online.nl

GSM: 06-46612687

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

 

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het langer duren dan stellen wij u hiervan op de hoogte. Meestal komen wij tot een gezamenlijke oplossing, maar is dat niet het geval dan is het mogelijk om je geschil aan te melden bij een onafhankelijke geschillencommissie.

 

Mocht u dit verder niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar OUTLETshop-online bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

Meld uw klacht met onderstaand formulier of e-mail onze klantenservice

OUTLET shop-online gebruikt cookies 🍪 voor de beste shopervaring in onze webshop.
Door op Ja te klikken, ga je akkoord met onze cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.